13 december 2020

Højt Skummende 10 år


I dag d. 13/12 er det10 år siden jeg skrev den første artikel her på Højt Skummende. Vildt.

De 642 artikler jeg har skrevet over de sidste 10 år er blevet læst i alt 282.610 gange, altså i snit 440 gange hver. Det er da meget pænt. Den mest læste artikel nogenside på bloggen er 'Westvleteren 12 -Verdens bedste øl', skrevet tilbage i 2012, om den øl som i mange år blev betragtet som en af verdens bedste. Artiklen er blevet læst 7.200 gange.

De sidste 3 år har der været noget længe mellem artiklerne her på Højt Skummende, og jeg er i stedet begyndet at lave indhold på Instagram. Det er noget lettere at bruge 20 min på et billede og en kort tekst, end at bruge 2-3-4 timer på at skrive et blogindlæg. Det er dog ikke viljen der mangler, det er mere energien til at finde på artikler, at finde på en interessant måde at skrive ting, og så en masse tid på på at skrive og redigere billeder mv. Ja ja, man må jo ligge energi i ting, hvis man synes de er sjove. Der er bare svært at finde tid til det hele :)

Den kommende uge kårer jeg, som det er blevet tradition blandt de danske ølbloggere, Årets Bedste. Bedste øl, Bedste Ølbar osv. For samtidige at fejre 10 års jubilæet, synes jeg at det kunne være sjovt at også kåret Årtiets Bedste. Årtiets bedste øloplevelse... hmm, det må jeg tænke lidt over. Jeg håber at I vil læse med over den kommende uge.


Glædelig 3. Advent !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar