31 december 2017

Tak for i år fra Højt Skummende!

Så gik endnu et år i øllets tegn, og sikke et år!

Jeg har i år været på øltur til Polen, har besøgt tre store ølfestivaller, været til 6-7 ølsmagninger, et par ølpremierer og har smagt i omegnen af 400 forskellige øl. Det har været et yderst velsmagende år.

Højt Skummende har ligget lidt stille i 2017, men det skyldes ikke en mangel på øl, blot mangel på tid til at skrive om dem. Der kom først rigtigt gang i ølbloggen igen her til december, og jeg er glad for at I vendte tilbage og læste mine skriverier :)
Efter 7.500 sidevisninger her i december, ender ølbloggen på at være blevet læst ca. 49.000 gange i år. Det er jeg utroligt glad for.

Jeg håber at I også har haft en dejligt øl-år, med masser af gode øl og gode oplevelser. Tak for at I følger med her på bloggen. Vi ses i 2018 :)
Godt Nytår!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar