14 juli 2017

200.000 Tak Konkurrence!

For et par dage siden rundede Højt Skummende 200.000 sidevisninger. Mine små artikler er altså blevet læst i alt 200.000 gange. Det synes jeg er helt vildt, og jeg vil gerne takke jer mange gange, for at I følger med i mine skriverier.

Ugly Duck Brewing hos Indslev BryggeriJeg synes at det skal fejres, så jeg har arrangeret en lille konkurrence. Præmien er venligt sponsoreret af Indslev/Ugly Duck, og består af 4 øl fra deres store sortiment.

Det eneste du skal gøre for at vinde, er at give din mening til kende på Facebook:

Hvilken Indslev/Ugly Duck øl, synes du er den bedste?

Giv dit bud som en kommentar til dette:


Jeg trækker en vinder mandag morgen d. 17. juli.
Hvis du ikke er på facebook, så send mig en mail :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar